Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

 

1.Reklamacje od Klientów zgłaszane są na adres mailowy stroke.wieclawek@gmail.com.
2. W momencie odbioru przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić zawartość
przesyłki w obecności przewoźnika. W razie stwierdzenia braków lub zniszczenia towaru,
należy w obecności przewoźnika sporządzić protokół szkody. Reklamacje dotyczące
uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane na podstawie sporządzonego
protokołu szkody. Skutki zaniechań Klienta wiążą się z poniesieniem przez niego ich kosztów.
3. Producent rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty doręczenia wadliwego
towaru.
4. W celu skutecznego złożenia reklamacji, Klient obowiązany jest do wypełnienia w formulażu klienta zgłoszenia reklamacyjnego. Formulaż zostanie odesłany drogą mailową po otrzymaniu zgłoszenia.
5. Producent nie odpowiada za szkody wynikające z niewłaściwego użytkowania
towarów.
6. Towary oferowane przez Producenta są nowe i posiadają gwarancję producenta.
7. Jeśli dostarczony towar posiada wady oraz błędy konstrukcyjne niezgodne ze
specyfikacją, kupującemu przysługuje prawo do otrzymania towaru z usuniętą wadą lub
wymiany na nowy towar bez wad
8. Jeśli zostanie wykryta wada towar należy odesłać po wcześniejszym uzgodnieniu, na
adres siedziby STROKE wraz z paragonem i kartą gwarancyjną, jeśli takowa
była załączona.
9. STROKE nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
10. Towar powinien być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport.
11. Wszystkie gratisy nie podlegają reklamacji.
12. Reklamować można jedynie towar opłacony.

Zwrot bez podania przyczyny w terminie 14 dni od doręczenia.

Co musisz wiedzieć?: 
  • W pierwszej kolejności należy pionfromrować sprzedawce (STROKE) o zamiarze zwrotu, za pośrednictwem nr tel 511 478 860 bądź drogą email stroke.wieclawek@gmail.com.  W przeciwnym razie zwracany towar nie zostanie przyjęty. 
  • Produkt który polega zwrotowi/wymianie musi być odpowiednio zabezpieczony do transportu aby nie uległ uszkodzeniu lub zabrudzeniu. W tym celu zalecamy zachowanie oryginalnego opakowania materaca na czas testowania.
  • Zwrotowi/wymianie nie podlegają produkty zabrudzone, uszkodzone, zamoczone lub posiadające inne wady spowodowane niewłaściwym użytkowaniem.
  • Produkty pozwrotowe są przekazywane lokalnym Organizacjom Pożytku Społecznego lub są utylizowane.
  • Podstawą zwrotu pieniędzy za produkt jest wypełnienie formularza jaki zostanie przesłany przez sprzedawce po zgłoszeniu zamiaru zwrotu.
  • W przypadku zwrotu/wymiany/reklamacji produkt zostanie odebrany od Ciebie przez kuriera w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia.
  • Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 20 dni roboczych po otrzymaniu kompletu dokumentów i dostarczeniu nieuszkodzonego produktu przez kuriera.
  • Zwrot nadany przesyłką pobraniową nie będzie przyjęty przez sklep.
  • Adres na jaki ma zostać nadany zwrot zostanie ustalony indywidualnie po zgłoszeniu na numer 511 478 860. lub na email: stroke.wieclawek@gmail.com

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl